Ahad, 20 Jun 2010

WELCOME TO MY TUDUNG HOUSE

Assalamualaikum rakan taulan yang mengenali saya atau tidak mengenali, mari kita berkenalan di sini. Thanx kerana sudi singgah di blog yang baru saya create ni....ada cacat cela sila komen ok....

Saya mengharapkan sokongan kepada semua kaum hawa yang memakai tudung dan yang akan mencuba pakai tudung ….

Sila sms atau call terus di number yang tertera

SMS YOUR ORDER TO: 013-4054787

The material
Saya terangkan tentang material 0k

Awning
material yang digunakan adalah fabrik bermutu tinggi antaranya, Thai Silk, Cotton Silk, Brocade Silk, denim & lain2 fabric bermutu tinggi.. (lihat pada material yang tertera di bawah sana. Saya mendahulukan permintaan anda…dan akan mengusahakan untuk mendapatkannya apa yang anda inginkan.

Body Tudung
Jersey @ Lycra... in my term Jersey @ lycra adalah 2 benda yang SAMA. Saya hanya gunakan high quality lycra, so that material tudung dari serifirdaus collection adalah setanding dengan dari butik2 terkemuka diluar sana...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan